Your number 1 source for music!

Site gaat tijdelijk stoppen

10-11-2008 21:03

Hallo iedereen!

Ten eerste wil ik effe mijn excuses aanbieden omdat ik jullie zo lang heb laten wachten, maar vorige week is mijn pc gecrasht waardoor ik niet meer kan updaten. Zelf typ ik dit bericht nu op de pc van een kennis zodat ik jullie tenminste kan laten weten wat er gaande is, in ieder geval gaan we aankomend weekend op zoek naar een nieuwe pc dus ik hoop volgende week weer te kunnen updaten, maar kan niks beloven. Dus tot die tijd zal de site tijdelijk gaan stoppen, zodra alles weer is opgelost en ik weer gewoon kan gaan updaten zal ik het jullie meteen laten weten. Ik zou zeggen bezoek de site af en toe om te kijken of er weer nieuwe updates zijn ;)  Als je verder nog vragen hebben of een bepaalt nummer echt niet kunnen vinden kunnen jullie me altijd mailen naar lamyae-1@live.nl

Groetjes, Lamyae

 

Terug

Doorzoek de website

© 2008 All rights reserved.