Your number 1 source for music!

Track update

18-07-2008 16:41

Kat Deluna is officieel aan haar nieuwe album bezig, in de tussentijd heeft ze een nieuw nummer uitgebracht. Ik moet zeggen dat "Calling You" echt een geweldig nummer is! Het is het dus zeker waard om te beluisteren ;) Enjoy!

Kat Deluna - Callin You

Kort geleden is er een snippet van Beyonce's song "Settle 4 You" gelekt, helaas is het ook maar een hele korte snippet van 16 seconde maar zodra het hele nummer er is zal ik hem posten. Ook heb ik nog een nummer van Beyonce dat een tijdje geleden al op internet is verschenen maar ik wou hem perse  posten voor de gene die hem nog niet hebben, maar ook omdat ik dit nummer super mooi vind! Dus zou zou ze met een nieuwe album bezig zijn vind ik dat het nummer "Should Have" zeker op het album moet komen staan.

Beyonce - Settle 4 You (snippet)

Beyonce - Should Have

Terug

Doorzoek de website

© 2008 All rights reserved.