Your number 1 source for music!

Track Update

24-10-2008 21:47

Zoals jullie zien is er eeen nieuwe nummer van Rihanna opgedoken, naar mijn mening heeft dit nummer wel wat maar ik denk dat ik het wat vakeer zal moeten beluisteren voor ik het echt leuk ga vinden. Maar over het algemeen scoort dit nummer een dikke voldoende ;) Enjoy!

Rihanna - Sexuality [download]

Ook van Beyonce is er sinds kort een nieuw nummer verschenen, dit nummer heeft zeker een soort van klassieke sound. Waarschijnelijk zal ook dit nummer op haar nieuwe album komen, ik moet zeggen alle nieuwe songs die tot nu toe van haar  zijn verschenen vind ik helemaal top! Enjoy the song ;)

Beyonce - At Last [download]

Het nummer "Put In Work" van Ne-yo vind ik een zeer goed nummer, ik weer niet of dit nummer bij een van zijn nieuwe albums komt of bij een deluxe edition. Maar het is zeker de moeite waard dit nummer eens te beluisteren! ;)

Ne-yo - Put In Work [download]

 

Ook dit nummer zal op Ciara's binnenkort verwachte album "Fantasy Ride" komen te staan! Verder is dit nummer zeker een must have!

Ciara - Simon Sezz [download]

Zoals jullie weten heb ik eerder het nummer "Hush" van Usher op de de site geplaats. Bij deze versie van het nummer hoor je ook Barack Obama, en dan moet je niet denken dat Berack ineens de muziek industrie is gegaan. Maar tijdens dit nummer hoor je stukjes tekst van de speeches van Barack Obama, eigenlijk moet ik zeggen dat ik deze versie veel leuker vind dan de orginele, zelf vind ik dat deze versie van het nummer  "Hush" je veel meer raakt. Maarja oordeel zelf maar ;) Enjoy!

Usher ft. Barack Obama - Hush [download]

PS. Zoals jullie zien update ik de laatste tijd niet meer zoveel dat komt mede doordat ik het echt te druk hem met school waardoor ik nauwelijks meer tijd krijg de site elke dag te updaten. Daarom heb ik besloten om op vrijdag en zaterdag de site de updaten met de nieuwste tracks van de afgelopen week. 

Terug

Doorzoek de website

© 2008 All rights reserved.